Online tréninky
Digitální nástroje ve vzdělávání dokážou zjednodušit práci, avšak pouze v případě, že jsou využívány efektivně. Jste unaveni jednosměrným tokem informací během webinářů? Chybí vám při sledování předtočených videokurzů možnost konzultovat své názory s kolegy či položit lektorovi otázku?
Vyzkoušejte interaktivní online trénink!
Webinář delší jak 30 minut vás může uspat, v online tréninku uběhnou 3 hodiny, ani si toho nevšimnete.
VELIKOST SKUPINY
Skupina 4-8 účastníků poskytuje dostatek vstupů pro sdílení a zároveň prostor pro intenzivní kontakt s lektorem i mezi účastníky.
IT PODPORA
Program vždy začíná zaškolením do užívání všech nástrojů tak, aby účastníci mohli být aktivními spolutvůrci obsahu. Podpora je k dispozici po celý trénink.
SPOLEČNÝ VÝSTUP
Osu programu i jeho společný výstup tvoří materiál, do kterého průběžně všichni účastníci vpisují své postřehy. Na konci jej obdrží jako PDF.
DÉLKA TRÉNINKU
Za maximum považujeme 3 hodiny. Méně je někdy více. Pokud téma vyžaduje delší čas, rozložíme je do několika setkání.
PREWORK
Před tréninkem zasíláme účastníkům jak technické parametry spojení, tak žádost o domácí přípravu, aby program mohl začít rovnou na plné obrátky.
PROSTŘEDÍ
Zoom, MS Teams, Google Hangouts. Dle vašich preferencí. Každý z účastníků potřebuje internetové připojení a ideálně zařízení s vlastní kamerou.
METODY
Virtuální flipchart, online hlasování s přímým vyhodnocením, práce ve virtuálních skupinách, videoukázky, zpětná vazba, chat s otázkami, apod.
ZAPOJENÍ ÚČASTNÍKŮ
Pravidelně zapojujeme každého z účastníků pomocí otázek, aktivním řešením úkolů či prací ve skupinách. Na nudu či jiné aktivity u nás není čas ani prostor.
ZÁZNAM PROGRAMU
Kromě PDF handoutu, který vzniká jako společný záznam na virtuální flipchart, lze pořídit videozáznam celého tréninku.
Témata, která nabízíme:
- Zpětná vazba a hodnocení v online prostředí – pro manažery
- Prezentační dovednosti v online prostředí – úroveň I. a II.
- Jak zvýšit svou přesvědčivost – styly interakce a typologie dle komunikačního stylu
- Otázka jako nástroj rozvoje vztahů a využití potenciálu zaměstnanců
- Otázka jako nástroj zjišťování potřeb klienta a posilování obchodních vztahů
- Prodej užitku a reakce na námitky v obchodním rozhovoru
Další témata rádi připravíme podle vašich potřeb.
Chcete začít využívat všech výhod, které online vzdělávání přináší?
Napište nám, kterými tématy potřebujete začít. Pokud zatím s online tréninky nemáte zkušenost, rádi pro vás připravíme ochutnávkový program.