Online tréninky

Online učeníDigitální nástroje ve vzdělávání dokážou zjednodušit práci, avšak pouze v případě, že jsou využívány efektivně. Jste unaveni jednosměrným tokem informací během webinářů? Chybí vám při sledování předtočených videokurzů možnost konzultovat své názory s kolegy či položit lektorovi otázku?

Vyzkoušejte interaktivní online trénink!

Webinář delší jak 30 minut vás může uspat, v online tréninku uběhnou 3 hodiny, ani si toho nevšimnete.

VELIKOST SKUPINY

Skupina 4-8 účastníků poskytuje dostatek vstupů pro sdílení a zároveň prostor pro intenzivní kontakt s lektorem i mezi účastníky.

IT PODPORA

Program vždy začíná zaškolením do užívání všech nástrojů tak, aby účastníci mohli být aktivními spolutvůrci obsahu. Podpora je k dispozici po celý trénink.

SPOLEČNÝ VÝSTUP

Osu programu i jeho společný výstup tvoří materiál, do kterého průběžně všichni účastníci vpisují své postřehy. Na konci jej obdrží jako PDF.

DÉLKA TRÉNINKU

Za maximum považujeme 3 hodiny. Méně je někdy více. Pokud téma vyžaduje delší čas, rozložíme je do několika setkání.

PREWORK

Před tréninkem zasíláme účastníkům jak technické parametry spojení, tak žádost o domácí přípravu, aby program mohl začít rovnou na plné obrátky.

PROSTŘEDÍ

Zoom, MS Teams, Google Hangouts. Dle vašich preferencí. Každý z účastníků potřebuje internetové připojení a ideálně zařízení s vlastní kamerou.

METODY

Virtuální flipchart, online hlasování s přímým vyhodnocením, práce ve virtuálních skupinách, videoukázky, zpětná vazba, chat s otázkami, apod.

ZAPOJENÍ ÚČASTNÍKŮ

Pravidelně zapojujeme každého z účastníků pomocí otázek, aktivním řešením úkolů či prací ve skupinách. Na nudu či jiné aktivity u nás není čas ani prostor.

ZÁZNAM PROGRAMU

Kromě PDF handoutu, který vzniká jako společný záznam na virtuální flipchart, lze pořídit videozáznam celého tréninku.

Témata, která nabízíme:

    • Zpětná vazba a hodnocení v online prostředí – pro manažery
    • Prezentační dovednosti v online prostředí – úroveň I. a II.
    • Jak zvýšit svou přesvědčivost – styly interakce a typologie dle komunikačního stylu
    • Otázka jako nástroj rozvoje vztahů a využití potenciálu zaměstnanců
    • Otázka jako nástroj zjišťování potřeb klienta a posilování obchodních vztahů
    • Prodej užitku a reakce na námitky v obchodním rozhovoru

Další témata rádi připravíme podle vašich potřeb.

 

Chcete začít využívat všech výhod, které online vzdělávání přináší?

Napište nám, kterými tématy potřebujete začít. Pokud zatím s online tréninky nemáte zkušenost, rádi pro vás připravíme ochutnávkový program.